Alweer een tijdje geleden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jamila Luiten - WaarBenJij.nu Alweer een tijdje geleden - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jamila Luiten - WaarBenJij.nu

Alweer een tijdje geleden

Blijf op de hoogte en volg jamila

19 December 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb maar de tijd vliegt en ik ben lekker drukjes geweest.

Toen papa, mama en Jorrit weg gingen bleef Wouter nog een weekje langer. Echt een super week hebben we gehad. Veel gezwommen, een tour gedaan, geshopt etc. Helaas vloog de week voorbij en voor ik het wist moest ik weer beginnen op stage.

Ik heb deze week mijn laatste volle week stage gehad op afdeling 40 (interne chirurgie). Ben ontzettend druk geweest met mijn opdrachten. Aankomende maandag sta ik een dag op het lab en ga ik bloedprikken, dinsdag sta ik op de O.K. en mag ik operaties meekijken en woensdag nog 1 dag op mijn eigen afdeling. Dat is dan ook mijn laatste dag op die afdeling. Ik heb dan 10 weken op interne chirurgie gewerkt. Het is en blijft een hele bijzondere stage en ik maak nog elke dag nieuwe dingen mee.
In de week voor de jaarwisseling sta ik nog 2 dagen op de I.C. (nu liggen er alleen geen patiënten, hopelijk komt dat nog). En dan zit mijn stage er al weer op!

Aankomende weken staan helemaal vol gepland. Er zijn veel feesten die hier georganiseerd worden om alvast in de stemming te komen voor nieuwjaar. Met kerst gaan we uit eten en krijgen we een traditioneel kerstdiner. Het is echt heel gek om met 35 graden overal kerstkomen te zien. Dus het kerstgevoel is dan ook nog niet helemaal optimaal.. haha.

Over een kleine 2 weken is het al nieuwjaar en komen Elles, Alies en Sharon hier aan op 1 januari! Martine en ik kijken ontzettend uit naar dit bezoek! We zullen met z'n allen op 12 januari naar huis gaan. Maar daar hebben we het liever nog niet over.. haha.

Wij zitten hier nu in het regenseizoen. De stortbuien die we eerder wel eens hadden duren nu gewoon dagen lang! De temperatuur blijft wel gewoon hetzelfde. Gelukkig zijn er ook nog mooie dagen zodat we ons bruine kleurtje nog niet zo snel kwijt raken.
Ik wens jullie een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar! Tot volgend jaar!!

Liefs Jamila

  • 19 December 2014 - 19:52

    Daphne:

    Ooooh wat gaat dat snel!! Geniet nog even van het stagelopen!
    Ik vind het wel fijn dat je straks weer lekker thuiskomt!

  • 19 December 2014 - 19:56

    Hermien:

    Fijn dat je het nog steeds zo naar de zin hebt, geniet er nog maar van de laatste paar weken. Jij ook hele fijne kerstdagen en een gezond 2015. Nog heel veel plezier. Groetjes

  • 19 December 2014 - 19:56

    Daphne:

    Raar... Een deel van m'n berichtje staat er niet bij..
    Fijne kerstdagen en een gaaf oud en nieuw!! Lekker eten, feestjes en gezelligheid!!
    Kus je zus

  • 19 December 2014 - 20:25

    Elled:

    Jeuuujj aftellen maar!:)

  • 19 December 2014 - 20:52

    Erna:

    Zo te lezen vliegt de tijd voorbij en voor je het weet is het alweer tijd om naar huis te gaan. Ik wil je namens ons allen hele fijne kerstdagen toewensen en uiteraard een hele fijne jaarwisseling. Lijkt me best raar om met die temperatuur kerst en oud en nieuw te vieren trouwens. Geniet nog van de laatste paar weken en tot snel.

    Groetjes Erna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

jamila

Stage lopen in Suriname in het St. vincentius ziekenhuis

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 8770

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 12 Januari 2015

stage lopen in Suriname

Landen bezocht: