Times flies when you're have fun! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jamila Luiten - WaarBenJij.nu Times flies when you're have fun! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jamila Luiten - WaarBenJij.nu

Times flies when you're have fun!

Blijf op de hoogte en volg jamila

29 December 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt!
Vorige week maandag stond ik op het lab en heb ik een hele dag mogen bloedprikken bij patiënten. Ik heb geen één keer mis geprikt!!
Dinsdag heb ik op de O.K meegekeken. Helaas voor het wel een rustige dag maar alsnog heb ik veel gezien. Ik heb 4 operaties meegekeken.
Woensdag was mijn laatste dag op afdeling 40 (interne chirurgie) waar ik de afgelopen 10 weken heb gestaan. Ik had maar een stage week van 3 dagen ivm kerst!
Met kerst zijn we lekker uit eten geweest. 1e kerstdag een 8 gangen diner en op 2e kerstdag een 4 gangen diner. Verder hebben we het lekker rustig aan gedaan.
Zaterdag zijn we naar Gregor Salto geweest (een dj), en zondag naar een box wedstrijd. Dit was echt super gaaf maar ook heel bizar! Boxers die K.O. gaan en het publiek dat uit hun dak gaat! Toen er zo'n 3 wedstrijden geweest waren werd er ineens omgeroepen: Wij verzoeken iedereen te gaan staan voor de president!! En ja hoor.. Daar kwam Desi Bouterse aangelopen. Zijn kleinzoon deed ook mee aan het toernooi. Hij won de wedstrijd, de vlaggen van de partij van Bouterse kwamen de ring in en de hele sporthal stond op zijn kop!! Echt bizar gewoon!

Deze week heb ik nog 2 dagen stage en dan zit mijn stage er al weer op! Op 1 januari, al over 3 dagen(!!!) komen Elles, Alies en Sharon al hier! Met hun hebben wen nog 12 dagen vakantie! Ik heb er zin in!!

Allemaal alvast een heel gelukkig nieuwjaar en tot volgend jaar!

Liefs Jamila

  • 29 December 2014 - 21:15

    Hermien:

    Wat maak je toch veel bijzondere dingen mee, dat pakt niemand meer van je af. Geniet van je laatste stagedagen en dan natuurlijk van je vakantie. Tot gauw. Liefs uit Bredevoort

  • 29 December 2014 - 21:22

    Elles:

    Oeeeeh nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover!:)

  • 29 December 2014 - 22:46

    Sharon:

    Jaaa tot over 3 dagen, we hebben er zin in!! Succes met de laatste loodjes! X

  • 30 December 2014 - 00:07

    Erna:

    Wat heb jij in die paar maand een hoop meegemaakt. Dat pakken ze je nooit meer af. Geniet nog van je laatste weken daar en tot over een paar weekjes.
    Liefs van ons allemaal

  • 30 December 2014 - 08:55

    Hannie:

    Inderdaad wat vliegt de tijd. Zo ga je weg en zo staan we weer op schiphol om je op te halen.( stiekem ook wel een beetje blij om) De laatste week zal ook zeker een super week worden, dus heel veel plezier met z'n allen!!!
    Liefs.je mam

  • 30 December 2014 - 09:50

    Jantine:

    leuk Jamila! Geniet er maar van en tot snel! Xx

  • 30 December 2014 - 14:40

    Daphne:

    Nog even lekker genieten!!! Veel plezier de laatste dagen met z'n allen!!
    Tot snel!! Liefs xx je zus

  • 30 December 2014 - 19:01

    Gaby:

    Veel plezier met o&n (schijnt daar mega te zijn!) en geniet van je laatste weken!! Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

jamila

Stage lopen in Suriname in het St. vincentius ziekenhuis

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 8759

Voorgaande reizen:

22 September 2014 - 12 Januari 2015

stage lopen in Suriname

Landen bezocht: