Al op de helft van de reis! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jamila Luiten - WaarBenJij.nu Al op de helft van de reis! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van jamila Luiten - WaarBenJij.nu

Al op de helft van de reis!

Blijf op de hoogte en volg jamila

24 November 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal,

Afgelopen week was een fantastische week! Ik kreeg bezoek vanuit Nederland! Papa, mama, Jorrit en Wouter kwamen. We hebben deze week een drukke maar ook super mooie week gehad. We hebben veel excursies gedaan. Zaterdag zijn we met z'n allen naar Berg&Dal geweest. Met een kabelbaan zijn we dwars door de jungle 'gevlogen' en over de Suriname rivier getokkeld op 35 meter hoogte!! Echt waanzinnig mooi!

Van maandag op dinsdag zijn we op tour geweest naar Isadou Jaw Jaw. We hebben daar in rivieren met stroomversnellingen gezwommen, piranha's gevist (ze beten alleen niet..), een boswandeling gemaakt, marron dorpen bezocht, in de jungle in een hangmat geslapen (en nog goed geslapen ook) en een vogelspin gezien (wat ik persoonlijk minder leuk vond).

Donderdag zijn we op quad tour geweest. Door de savanna, door de jungle en langs het vliegveld waar op dat moment net een vliegtuig ging landen van echt heel dicht bij! Bijna aan het einde gingen er nog 2 quads kapot waaronder die van Martine en mij. Die moesten op sleeptouw genomen worden naar het einde.

Verder hebben we aan het zwembad gelegen, veel uit eten geweest, hangmatten gekocht voor thuis, naar een openluchtmuseum geweest, en natuurlijk heel veel genoten van het heerlijke weer en de zon!

Afscheid nemen na zo'n fantastische week valt dan niet mee. Wouter blijft nog een week langer dus ik ben aankomende week nog vrij om samen met wouter nog een weekje te genieten!

Liefs Jamila

• 24 November 2014 - 06:02

Daphne :

Hoorde al allemaal leuke verhalen!! En de hangmat is gaaf!!
    En allemaal zijn ze vreselijk bruin!! Haha
    Geniet nog lekker een weekje met Wouter!!
    Liefs kus Daphne

• 24 November 2014 - 07:48

Erna:

Dat klinkt inderdaad als een heerlijke week. Heb je ouders nog niet gesproken maar we zullen de verhalen ongetwijfeld snel horen. Geniet nog van je week met Wouter en tot snel.
    Groetjes Erna

• 24 November 2014 - 09:16

Ilona:

Wauw dat klinkt inderdaad erg mooi!! En wat fijn dat Wouter nog een week langer blijft, lekker genieten samen!!
    Tijd vliegt, nog eventjes en dan ben je ook alweer terug. Have gun.
    Liefs Jelona ;-)

• 24 November 2014 - 09:18

Ilona:

Euh have fun!! Hihi

• 24 November 2014 - 10:44

Hermien:

Ik hoorde van je ouders al dat jullie het ontzettend leuk hebben gehad en dan is afscheid nemen nooit leuk, maar gelukkig heb je nog een week samen met Wouter. Geniet samen van deze week en dan weer van je stage en voor je het weet komt het volgende bezoek alweer. Heel veel plezier nog. Groetjes van ons

• 24 November 2014 - 12:07

Hannie:

Wat hebben we genoten van de week bij jou. Erg leuk om te zien waar je verblijft, stage loopt en allemaal heengaat. Het was echt super.
    Liefs van je mam.

• 24 November 2014 - 19:25

Jantine Luiten:

Haa Jamila,
    Leuk verhaaltje. Mooi dat jullie het zo leuk hebben gehad! Afscheid nemen is inderdaad nooit leuk! Geniet er nog maar van voordat je het weet is het voorbij!!

Groetjes Jantine

• 24 November 2014 - 19:29

Opa Luiten:

Moi Jamila,
    Oh wat hop ik toch dat ej gruwelijk snel terugge komt want ik kan hoast niet zonder ow. Vult trouwens nog vreselek met, ej kunt nog rustig een harte weg blieven. Moar ej mugt ook wal weer kommen, mek mej helemaal niets uut. Ik vind ow nog wal vreselijk lief. Ik hoppe dat ik ow gauw weer zee.
    De complementen van opa