Bijna bijna bijna!! - Reisverslag uit Bredevoort, Nederland van jamila Luiten - WaarBenJij.nu Bijna bijna bijna!! - Reisverslag uit Bredevoort, Nederland van jamila Luiten - WaarBenJij.nu

Bijna bijna bijna!!

Blijf op de hoogte en volg jamila

20 September 2014 | Nederland, Bredevoort

Hallo Allemaal,

Het is bijna zover. Nog 2 dagen en dan ga ik voor een lange periode naar Suriname. Alles is geregeld en de koffer is gepakt. Maandag vertrekken wij al vroeg op weg naar Schiphol om daar onze reis echt te beginnen. Op deze weblog zal ik regelmatig een reisverslagen en foto's zetten van mijn belevenissen en ervaringen daar.

Liefs Jamila

• 20 September 2014 - 15:05

Erna:

Heel heel heeeeeeel veel succes en vooral ook heel veel plezier daar en we zullen je natuurlijk blijven volgen wat je allemaal meemaakt daar.
    Dikke kus van je tante

• 20 September 2014 - 15:29

Hermien:

Heel veel plezier in Suriname, we wachten vol spanning je verslagen af

• 20 September 2014 - 17:54

Gerdie:

Lieve Jamila, heel veel plezier gewenst daar en genieten he!! Zal zeker je verslagjes gaan lezen.
    Dikke kus van ons allemaal

• 20 September 2014 - 18:15

Carmen:

Jamila,

Heeel veel succes en plezier in Suriname! Ik hoop dat je veel leert en ervaart maar natuurlijk ook veel plezier hebt! Voor je het weet is de tijd voor bij!

Liefs, Carmen

• 20 September 2014 - 20:20

JELONA:

Lieve jamila,
    Wij wensen je alvast een hele goede reis en heeeel veel plezier in Suriname!
    Geniet ervan en voor je het weet ben je weer terug, tijd vliegt vast voorbij omdat het zo geweldig wordt! Top ervaring! Enjoy.
    Liefs van ons 3en!!

• 22 September 2014 - 15:01

Jantine Luiten:

Haa lief nichtje,

Nu zit je al lekker in het vliegtuig! Heb je vannacht nog moeten schudden van alle spanningen? Ik heb al wat foto's gezien op facebook. Veel plezier met de cocktails, negers, salsalessen, de cultuur etc. en ik hoop snel weer een teken van leven te horen!

Heel veel liefs Jantine

• 23 September 2014 - 23:27

Lidy Brandenburg:

Jamila
    We zijn natuurlijk heel nieuwsgierig hoe de reis is verlopen en wat je eerste indrukken zijn van Paramaribo en van je nieuwe woonruimte. Hart. groeten Lidy